FAQ
Aké všetky služby zabezpečujete?
Upratovanie domácnosti, upratovanie firiem, po kolaudácii, tepovanie. Všetky bližšie informácii si nájdete v sekcii naše služby.
V akom čase vopred si musím objednať Vaše služby?
Ideálne 2 týždne vopred.
Je potrebná obhliadka priestoru?
Áno, obhliadka požadovaného priestoru je potrebná vždy.
Na základe obhliadky vieme určiť cenu, vaše požiadavky, interval a pod.
Koľko vopred mám službu pri pravidelnom upratovaní zrušiť ?
Služby pri pravidelnom upratovaní je potrebné zrušiť najneskôr do 24 hodín.
Akým spôsobom platím za služby?
Pri pravidelnom upratovaní sa platí na začiatku nového mesiaca kedy Vám budú služby vyfakturované a faktúra zaslaná emailom. Pri jednorazovom upratovaní sa za služby platí hneď po kontrole a odovzdaní priestorov.
Platím za dopravu zamestnanca?
Doprava je zarátaná v cene upratovania.
Čistiace prostriedky si zabezpečujem sám?
Preferujeme aby sa čistiace prostriedky používali tie ktoré máte vo svojej domácnosti . Po prvom upratovaní vieme odporučiť iné vhodnejšie varianty. Samozrejme ponúkame možnosť aj našich prostriedkom alebo dokupovania prostriedkom do Vašej domácnosti, ich suma sa vždy priráta k faktúre.
Vyberám si deň kedy mám záujem o upratovanie?
Počas obhliadky si poviete ktorá časť týždňa Vám vyhovuje a my sa snažíme termín smerovať ako ste uviedli, no prioritne pracujeme s možnosťami v rozvrhu našich zamestnancov.
Ako je to s garanciou upratovania? Čo v prípade ak niesom spokojný?
Ak sa stane, že nie ste spokojný s poskytnutými službami, alebo sa na niečo zabudlo, informujte nás najneskôr do 24 hodín po upratovaní. Všetko napravíme a domácnosť doladíme tak, aby ste boli spokojný.
Môžem si Vás objednať aj cez víkend?
Na základe dohody. Pravidelné služby cez víkendy neposkytujeme.
Je možné nechať pani na upratovanie samú v mojej domácnosti? Poprípade jej nechať kľúče?
Samozrejme, je to úplne prirodzený priebeh upratovania. Môžete sa spoľahnúť na diskrétnosť našich zamestnancov. Kľúče je potrebné odovzdať priamo Supervizorke ktorá Vám vystaví protokol o prevzatí kľúča.
Čo v prípade ak niesom s vybraným zamestnancom spokojný?
Ihneď nás kontaktujte, budeme sa snažiť vyriešiť problém, poprípade skúsime personálnu zmenu.